25 Şubat 2006

Yüz felci...

Bu son günlerim baya bir yorucu gecti, senelik Doktor kontrollerim basladi. Neden mi? Acikliyayim, bundan 4 sene önce yani 2002 senesinde yüz felci gecirmistim. Hepsi söyle baslamisti:

Bir hafta sonu görümcelerimde kalmistik ve sabah uyaninca, dilimin uyusuk oldugunu fark etmistim, herhalde gece dilimi isirdim diye düsünmüstüm ve o bütün gün, uyusukluk gitmemisti. Günlerden pazardi. Ertesi gün doktora gitmistim ve olayi anlatmisdim, birsey bulamamis ve bir kac gün beklememi söyledi.

Sali aksami evde oturuyorduk, Memo filim izliyelim demisti ve ben de tamam dedim. Filimi izlerken, bir tuahf oldum, gözümde sanki birsey varmis gibi hissetim, (dilimin uyusuklugu halan gitmemisti) Memo´ya canim su isigi bir acsana gözümde birsey var galiba diyerek, Memo tam isigi aciyordu ve bende dur ben bir banyoluga kadar gideyim ve yüzümü bir yikayim dedim, annaaa ayna´ya birde baktimki, yüzümün sag tarafim asiliyor, gözüm acik, yani gözümü kapatamiyordum. Yanagim, sag tarafta ki üst dudagim, yani komple sag taraf sola cekiyordu ve size anlatamam o an kendimi nasil hissettiyimi, sanki simsek cakti, bagirmaya basladim ve hüngür hüngür agladim. Memo geldi ve ne oldu canim diye tam sordu sormaz, sok gecirdi, yüzüne ne oldu senin öyle dedi. O an megersem yüz felci vurmus. Hemen acil servise telefon actik ve durumu anlattik. Doktor ben simdi evinize gelecegim dedi, almanyada doktorlar kolay kolayina eve gelmezler, sadece cok acil birsey oldugu zaman gelirler. Bana telefonda, bayan Azak, sakin olun ben simdi size birsey söyliyecigim dedi, anlattiklariniza göre, yüz felci geciriyorsunuz dedi. Ben aglamaya basladim, nasil olur dedim, ben daha kac yasindayim, ne olacak simdi diye, dr. hemen tedavisi yapilirsa 80 % iglesme sansiniz var dedi. Eve geldi ve bana sakinlestirici bir igne yapti ve hemen hastaneye kaldirildim.

Hic birseyin tadini alamiyordum, cünkü dilde olan bütün sinir damarlari ve tat alma damarlari da felclenmisti. Yani tatli yemisim, aci yemisim, hic anliyamiyordum.

2 Hafta kortizon tedavisi gördüm, kortizon vicuttaki intihabi durduruyor ama insan vicudunu da sisiriyor. Yüzüme buz , yüz cimlastiki, ceran tedavisi yapildi. Ve ben 2 hafta sonra 10 kg alarak hastaneden ciktim. Günler, haftalar, aylar sürdü. Hergün aynaya baktigimda, sanki baska birisi vardi karsimda, bakmak bile istemiyordum. Her sabah 1 saat aynanin basinda geciriyordum, yüz cimlastigi ve yüzüme buz sürmem lazimdi.

3 bucuk ay cektim, yavas yavas düzelmeye baslamisti, ne dogru dürüst yemek yiyemiyordum, cünkü agsimi tam acamiyordum, geceleri gözüme özel bir bandaj yapmam lazimdi, gözüm kapanmiyordu ve kurumamasi icin her saat basi, krem sürüyordum.

Hatta Memo´ya bir ara dedimki, beni artik begenmesin, cok degistim diye miz mizlaniyordum, ama Memo bana o kadar destek olduki, hic unutamiyorum. Sabahlari saat 5´de ise giderdi ve isden ciktiktan sonra hemen hastaneye gelirdi ve gece yarilarina kadar yanimda dururdu, hemsireler izin veriyordu. Bana ikide bir kiziyordu, evde is yapiyorum diye, bende duramiyordum, hani yüz felci gecirdim ama elim ayagim tutuyor diye güldürüyordum onu.
2003, subat ayinda iglesmistim, dr. bana iglesince belki birazcik geri kala bilir dedi, ama sadece siz farkina varirsiniz diye teselli etmisti. Ve gercekten öyle oldu, sag gözüm sol gözümden birazcik daha kücük ve sinirlendigim zaman, dudagim sol tarafa kayiyor, dikatle baktimda ancak fark edebiliyorum.

Neyse, öyle böyle derken, dr. sene de 1 kere kontroll yapilmasi lazim dedi ve bende kontrollere baslamistim.

Aradan 2 ay gecti ve benim gözüm yine agrimaya basladi, tabii beni hemen bir korku sardi ve hemen dr. ´a gititm, beyintomografisi yaptilar ve ne görürler, beyin arka tarafinda kücük lekeler varmis, bunlar intihaba benziyor diye, yallahhhh beni dogru hastaneye gönderiyorlar, yine 2 hafta yatim ve yine yüksek miktarda kortizon yedim. Gözümün agrisi gecmisti ama benim bütün vicudum yine simsmisti ve her yerim aciyordu.

Simdi her sene kontroll ediliyor, dr. belki bir daha felc gecirebilirsiniz dedi, ama bu kol olabilir, bacakda, belki de hic birsey olmaz dedi. Ben artik hic birseyi aklima takmiyorum, allah´im bana bir dünya tatlisi melek vermis ve bir dünya tatlisi es, allah´a sükür, nerdeyse herseyin tedavisi var bu zamanda.

Sadece birsey den nefret ediyorum, dr. da beklemek ve ilac almak. Insan beklerken sanki daha da hasta oluyor. Evet böyle iste, 14.03.2006´da beyintomografisi cekilecek, bakalim, ilerlemismi yoksa ufalmismi, hmmm bence hic degismemistir, cünkü 2 senedir ayni seklinde kalmisti ve bu böyle devam ederse, ilac almama gerek kalmiyacak, eger degistiyse yine kortizon tedavisi olmam gerekecek.

Cuma günü anneme gittik, babam hatim yapmisti ve onun mevlütünü yaptilar, allah kabul etsin. Erkekler camii´de ve kadinlar´da evde kuran okudular. Annem bana, bir tepsi pizza ve bir tepsi findik kösesi yap dedi, bende yaptim tabikii, sevabi coktur.

Duisburg´a gittigimizde, bir baktim sofra kurulmus, neler vardi neler. Bizim damat, yani Aysin´nin esi Serdar dogu tarafli ve cigköfteyi harika yapar. Cigköfte, pogaca, lahanacorbasi, sarma, tatli vs. vs. vs. Hepsinden vardi, simdi ayip mi oldu bunlari yazdim icin?:) Gec vakit coktandir görmedigim teyzecigim ve kizlari da gelmisti, cok eglenceli gecti günümüz.

Yarin yani Pazar günü yine annemlerdeyiz, annem ve babam pazartesi türkiye´ye ucacaklar, annem türkiyede özel tedavi olmak istiyor, (vicudunda su toplaniyor), bundan 6 sene önce de olmustu ve ona cok iyi gelmisti. Hayirlisi bakalim. Ehh bugünlük de bu kadar, yarin fotoraf makinasini yanima alacagim, bol bol resim cekerim sonra da sizlere göstertirim:)

51 yorum:

birten dedi ki...

insallah bisey cikmazz sonuclarda...hepsi yok olur...senin icin dua edicem.gecmis olsun.her an hersey olabiliyor.bunlar hepimiz icin.insallah cabuk atlatirsinda su sonuclari yine öyle güzel güzel gülersin:)) zaten sen hep gül:)))))))

just my stories dedi ki...

canim cok agir bir hastalik gecirmissin ama cok sukur ki esin de destek olmus sana atlatmissin... cok sevindim iyi olmana ama inan, resimler de , video goruntunde de hic birsey farkedilmiyor yuzunde, cok guzel birisin masallah nazar degmesin..
Allah herkesi devasiz dertlerden, hastaliklardan korusun...

optum canim,
Banu

sevilay dedi ki...

birten´e
canim cok sagol, ben öyle dramatik yapmiyorum bu rahatsizligimi. Bayadir da düsünüyordum bunu yazayim mi diye. Simdi ben bunu kendime acindirmak icin degil, rahatsizligimi dile getirmek istedim. Bende umarim ki, birsey cik cikmaz. Man muss optimistisch sein!:))

banu´ya
iltifatin icin tesekür ederim canim, cok naziksin. Dedigim gibi baska birisi fark etmiyor, hani bu da hayatin oyunu, ne yapacaksin...

Doktor bana dün sakinlestiri ci bir hap vermisti, o hapi bugün aldim, almaz olaydim, yarim gün uyudum resmen uyustrudu beni.

zeyno dedi ki...

Geçmiş olsun Sevilay, dilerim en kısa zamanda tamamen atlatmış olursun.Ben yüz felcinin bu kadar uzun sürdüğünü bilmiyordum, bir tanıdığımız olmuştu 2 haftada düzeldi, inan uzun sürmesine çok üzüldüm, tekrar geçmiş olsun...

BLACKMEZİG dedi ki...

AUU..:(
BIR SURE YOKTUM VE SEVILAYIMIN BASINA NELER GELMIS..:(
COK UZULDUM...HEP DERIM ZATEN HERSEYIN BASI SAGLIK....
NAZAR OLDU SEVILAYIMA NAZAR...:(
UMARIM SUAN DAHA IYISINDIR??
AYRICA SAYFANIN YENI SEKLIDE COK GUZEL OLMUS...:)
AMA YINEDE SOYLE SAG TARAFA BIR NAZAR BONCUGU KOYALIMMI HIIMM NE DERSIN...:)
SEVGIYLE KAL SEVILAYIM SEVGIYLE..:)
***BLACKMEZİG***

N.E.Y. dedi ki...

ÇOK GEÇMİŞ OLSUN CANIM

under the chuyner dedi ki...

canimcim cok gecmis olsun, insallah birdaha yasamassin bu olayi ve insallah o siyah lekeler yokolmustur, yada olmadilarsada sana bir sorun yasatmazlar umarim, ama en dogru tedaviyi zaten sen biliyorsun, oglun ve esinle huzurlu bir hayat, sinirlerini hic bozma ve herzaman gülümse...

yaz dedi ki...

çok çok geçmiş olsun sevilay...
zor günler geçirmişsin..umarım 14/03 deki
bt iyi çıkar... babanızın da hatmi hayırlı ve kabul olsun inş..
sevgiler Türkiye'den..

Emine dedi ki...

canimmm benim cok gecmis olsun ... hic bilmiyordum .. senin kendini acindirmak icin yazmadiginida biliyoruz cunku seni azda olsa taniyoruz en bizim guler yuzlu dobra dobra konusan sevilayimizsin :) hic korkma insallah bu seferde doktorlar hic birsey kalmadigini söyler .. ayrica guzel dileklerin yorumlarin icin de cok ama cooooookkkkkkkkk tesekkur ederim :) kendine iyi bak .. sametimi öp ..

PS: Ich hab dich gern weil du du bist :) *rotwerd*

Sevgiyle Kal canim
Emine

A Z I D E dedi ki...

selamlar canim . Coook büyük gecmis olsun , bunlarin ne oldugunu ve ne yasadigini o kadar iyi anliyorumki neyse (insan böyle zamanda ne kadar sevildigini de görüyor dime ? :)).... Allah herkesi sagliktan ve sevdiklerinden ayirmasin.Insallah hersey cok iyidir Öptüm canim sevgiler

birten dedi ki...

tabiki sevilaycimm....bizimle paylasman güzelll..iyi yaptin!!hem atlaticaksin insallah.okadar zoru basarmissin,hem kolayda bisey degilki.sana helal olsun,tabiki memoyada.yaninda olmasi cok güzel!!sen icini rahat tut..benim dilimde hep duan varrr..senin icinnn..:)))))

nazenim dedi ki...

canım merhaba cok cok gecmiş olsun
acil şifalar diliyorum ...sevgiyle:)samedi öpüyorum:)

. dedi ki...

ÇOK GEÇMİŞ OLSUN CANIM.ÇOK ÜZÜLDÜM.İNŞALLAH BİR ŞEYİN ÇIKMAZ!!KENDİNE DİKKAT ET VE MORALİNİ YÜKSEK TUT.
ÖNCEDE KAFAMA TAKARDIM.ÜZÜLÜR DURURDUM.ŞİMDİ DÜNYA YIKILSA UMRUMDA DEĞİL.ÖENMLİ OLAN SEN ÜZÜLME BİRTANEM.HEM DE HİÇ BİR ŞEYE.TAKMA KAFANA!!
GÜLEN YÜZÜN HİÇ SOLMASIN.İNŞALLAH HİÇ BİR SORUN ÇIKMAZ KONTROLLERDE.
GÜZEL HABERLERİNİ BEKLİYORUM!!
ÖPTÜM..

Berna dedi ki...

Sevilaycim, dehset icinde okudum yaaa! Cok zor gunler atlatmissin canim benim, ama artik hersey cok guzel besbelli. Allah esini cocugunu sana bagislasin, musmutlu bir hayat gecirin insallah:)

Adsız dedi ki...

Gerçekten çek zor günler geçirmişsin.......
Çok geçmiş olsun canım.....
Ama diyorum ki bu sefer hiç bir şey çıkmayacak.....
İçin ferah olsun......
Sevgiyle kal...
Adfun

sevilay dedi ki...

herkese cok tesekür ederim canim arkadaslarim, yorumlarinizi okudukca cok ama cok seviniyorum.

Azide´ye bir soru:

güzelim benim cok iyi anladigini söyledin, yoksa sendemi böyle bir rahatsizlik gecirdin??

Adsız dedi ki...

SEVİLAY, domuz eti yiyiyorsan eğer hemen bırak ! Domuz eti o kadar tahribat yapıyor ki ! Gittiğin hiçbir lokantada et yemekleri yeme bu hepimiz için geçerli aslında. Güvendiğin İslami lokantalara git ama onlara sor etler islami kurallara göre kesilmiş mi ? Bu, en azından güvendiğin eti yemene yardımcı olur. Büyük geçmiş olsun. İzmir'den Murathan...

sevilay dedi ki...

Murathan´a
elhamdürallah müslümanim, ne demek domuz etiyiyormusun? Tabii ki yemiyorum, ben zaten eti sevmem. Gördügün kadar ile anlamis olman lazim yazilarimdan , her postumda nerdeyse allah´i adini aliyorum.

Adsız dedi ki...

merhaba, yazınızı bir araştırma yaparken gördüm. Ben de yüz felci geçirdim.
Viralmiş
uçuk virüsü
sebep olmuş. %80 hasar var yüzümde 3 ay oldu bir iyileşme yok. Korkuyorum. siz neler hissettiniz.
Viral miydi felç? cevap yazarsanız çok mutlu olacağım.

Adsız dedi ki...

merhaba, yazınızı bir araştırma yaparken gördüm. Ben de yüz felci geçirdim.
Viralmiş
uçuk virüsü
sebep olmuş. %80 hasar var yüzümde 3 ay oldu bir iyileşme yok. Korkuyorum. siz neler hissettiniz.
Viral miydi felç? cevap yazarsanız çok mutlu olacağım.

Adsız dedi ki...

paylasım için t ederim bende yüz felci magdurlarındanım dr. sadece 3 tane ilaç verdi + 1 tane hap da kademe kademe periyodık olarak düsüyo bu sekılde ilaç tedavisi görenler varsa lütfen bana ulasmalarını istiyorum şimdiden tesekkurler agresive_e@hotmail.com

Adsız dedi ki...

merhaba ben 10 sene içerisinde 3 kere yüz felci oldum
birincide çabuk iyileştim ikincide fizik tadavisi gördüm.üçüncüylede halen mücadele veriyorum bu gün tam 9 gün oldu olalı,
şu anda çok iyi durumda ama yinede beni rahatsız ediyor
29 yaşındayım evet çok zor bunu kabullenmek ama erken farketmek herşeyi değiştiriyor,
ben sadece fazla üzülmemek gerekir diyorum,çünkü mutlaka iyileşiyor sadece sabır gerekiyor hesi zamanla geçiyor hayat çok güzel tadını ne olursa olsun çıkarmalıyız
:))))

Adsız dedi ki...

sevilay,cığım çok geçmiş olsun bu rahatsızlığı bendende üç sene öncegeçirdim hala izini taşıyorum herantekrarlamasından korkuyorum allahbeterinden korusun diyor seni ve senin durumunda olanları sevgiyle kucaklıyorum izmirden vildan.

Adsız dedi ki...

sevilay,cığım çok geçmiş olsun bu rahatsızlığı bendende üç sene öncegeçirdim hala izini taşıyorum herantekrarlamasından korkuyorum allahbeterinden korusun diyor seni ve senin durumunda olanları sevgiyle kucaklıyorum izmirden vildan.

Adsız dedi ki...

bende aynı hastalıgı gecırıyorum suan ama sızın kadar sanslı degılım sanırım cok sevdıgım bı ınsan bıle artık yanımda yok unıversıte ogrencısıyım ve okula gıtmeyı bırakın dısarı cıkmak ıstemıyorum sıze cok buyuk gecmıs olsun umarım bende duzelırım:(

Adsız dedi ki...

isimsiz,üniveriste öğrencisi arkadaşım bende seninle aynı hastalıgı geçiriyorum ve bende üniversite öğrencisiyim..bayramda kurbanla uğraşırken sogukta çok durmuşum, 2. günü akşamı acil filan gittim,anladım yüz felci...ben bide bu halde sınavlara girdim, gözümden yaş gele gele sınava girdim, ama allaha şükür şimdi iyiyim..bak şimdi, Prednol isimli ilaçtan kullan sadece sabahları 3 tane birden..fortine isimli ilaç sabah akşam birer tane..prosek mide kontrol hapı, sabahları günde bir tane..geçer inşallah...

Adsız dedi ki...

Arkadaşlar ben bu hastalığı tam 3 kez yenmiş biri olarak yazıyorum ilk ikisini çok rahat geçirdim ama 3 üncüsünde iyileşmem tam 10 ay sürdü ama iyileşiyor merak etmeyin b12 vitamini almayı ihmal etmeyin hatta tüm ömür boyu içebilirsin dedi doktor moraliniz kuvvetli olsun yeter:)

Adsız dedi ki...

selamlar
tüm bu hastalığı geçiren arkadaşlara geçmiş olsun diyorum izmirden yazıyorum babamda yüz felci var ve sanki hiç iyleşmiyor gibi bu konuda neler yapabiliriz bilbiyorum doktora gittik hep aynı ilaç başka bişey yok neler yapmalıyız yadımlarınızı beklıyorum

Adsız dedi ki...

babanızın hastalığı nekadar oldu çok uzun süre geçmediyse fizik tedavi yöntemini denesin ben 3 ay görmüştüm umarım çabucak iyileşir:)

Adsız dedi ki...

arkadaşlar 29 yaşındayım en son 2002 olmak üzere tam 4 defa yüz felci geçirdim.ilk olduğumda lise birinci sınıftaydım.ilk olduğumda hemen geçti,ikinci olduğumda aylar aylar sürdü,üçünçü gene öyle.dördüncü olduğumda tamamen yıkılmıştım.1 ayda düzeldi.yüzüm çok kötü değil eskisi gibide değil ama şükür.bu arada üniversiteyi bitirdim.evlendim ve dünya tatlısı bir oğlum çok yakışıklı bir eşim var.arkadaşlar lütfen üzülmeyin.4 üncü geçtiyse 5 inci de geçer:)allah korusun da.......

Adsız dedi ki...

4 defa geçiren arkadaşım umarım bu soruyu okur ve cevaplarsın bende tam 3 defa yüz felci geçirdim ve en sonuncusunun iyleşmesi aylar sürdü ve internetten okuduğum kadarıyla hamileliktede geçirme ihtimali yüksekmiş ben gerçekten çok korkuyorum sizde böyle bi durum olmadı değil mi umarım sorumu cevaplarsınız

Adsız dedi ki...

Bende yüz felci geçiriyorum. Bugün 6. gün ama henüz bi değişme yok. İlaç tedavisinde 2. günüm daha. Aynı anda 20 lik dişimin ağrısını çektiğim için anlayamadım yüz felci olduğumu. 3. gün düzelmeyince hemen gittim doktora. Şu anda prednol kullanıyorum.
Günde 4 tane ama periyodik olarak miktarı düşecek. Yanında da bi kaç tane ilaç ve göz damlası. Tüm yüz felci geçiren arkadaşlara geçmiş olsun dileklerimi iletiyorum. İnşallah en yakın zaman eski sağlımıza kavuşuruz.

hatice dedi ki...

merhaba bende şu anda 2.defa yüz felci geçiriyorum.15gün oldu.kortizon tedavisine başlandı dün.daha önce 14 yaşındayken geçirmiştim şu anda 29 yaşındayım.emar sonuçlarını bekliyorum şimdi inşallah önemli bir şey çıkmaz.herkese geçmiş olsun allah hepimize acil şifalar versin.

umutdincer1980@hotmail.com dedi ki...

herkese selamlar
ben umut
herkese cok gemiş olsun
arkadaslar ben yuz felcini 02,05,2006 yılında gecırdım
ve 2 gun sonra tam 2 yıl olacak.
sadece gozum düzeldi. kaşım hala kalkmıyor
dudagımın sol tarafı oynamıyor. gulerken sadece dudagımın sag tarafı acılıyor. sol gozumu kırptıgımda, sol dudagımda otomatık olarak kendını cekıyor.
yemek yerken hep sol gozumden yaslar akıyor. benım ne yapmam gerekıyor.
lutfen bana bılgı verın. buna cok ıhtıyacım var...
cep numaram : 05322367294
e-mail: umutdincer1980@hotmail.com
tekrar herkese gecmiş olsun...
UMUT DİNCER

Adsız dedi ki...

Umutcum bir kulak burun boğaz doktoruyla irtibata geçtin mi veya fizik tedavi yöntemini denedin mi bence iyi bir kbb bulmanda yarar var o seni yönlendirir çok geçmiş olsun ben tam 1 yılda iyileştim bol bol egzersiz yaptım halada yapıyorum sende ihmal etme günde en az 1 saatini ayır

Adsız dedi ki...

evet arkadaşlar bende bu hastalıkla tanışali 2 hafta oldu 14 yasındayım kortızon tedavısı goruyom günde 4 5 seans fizik tedavi doktorunun önerdiği hareketleri yapiyorum az düzelme var hepinize gecmiş olsun acıkcasi bn bu hastalığın yaygın oldugunu bilmiyordum

soytari dedi ki...

Estetik
Burun Estetiği
Plastik cerrahi
Plastik cerrah
Estetik cerrahi
Göğüs Estetiği
Burun estetik
Estetik burun
evkur
bayanlar
Estetik
burun estetiği
estetik
Göğüs büyütme
Göğüs estetiği
Göğüs dikleştirme
Kulak estetiği
Karın estetiği
Göz kapağı esteği
Yağ aldırma estetiği
Kol germe
Çene estetiği
Yüz estetiği
yanak estetiği
jinekomasti
Yağ Enjeksiyonları
Yüz estetiği
Yanak kaldırma yanak estetiği
Alın Germe estetiği
Yüz Germe
Kaş Kaldırma
Estetik Cerrahi Tedavinin Prensibi
saç ekimi
erkeklerde saç dökülmesi
Saç Ekim Yöntemleri
Dikişsiz saç ekimi ameliyatsız saç ekim yöntemleri
Migren
Migren
Migren Ameliyatının Riskleri
Göbek Estetiği
Popo Estetiği
Çin malı ucuz botox ve kollajenlere ve sıvı silikona dikkat
Cilt Yenileme
Güneşli günlerde cilt lekelerine dikkat
Hastaların en çok sorduğu sorular
Estetik ameliyatı öncesi ve sonrası
İyileşme Dönemi Süresi Nasıl Geçirilmelidir
Doğal Botox
Botox
Estetik Botox
Estetik dikiş
Liposuction
cilt lekeleri
Estetik burun ameliyatından sonra bazen burun düşmesi olurmu
İdeal Kaş Şekli Nasıl Olmalı
Kötü bir burun ameliyatı nasıl belli olur
Süper modellerin yüzleri: Hepsinde ortak olan özellikler neler
Estetik Video
Burun estetiği hangi durumlarda yapılır

Burun estetiği ameliyatı nasıl yapılıyor
Hangi burun şeklinin daha iyi duracağına nasıl karar verilir
Burun estetiği ameliyatından sonra hasta neler yaşar

Burun estetiği zor bir ameliyat mı

Botox preis
Burun estetiğinin başarısız olduğu nasıl anlaşılır

Plastik cerrah
Burun estetiği ile ne tür düzeltmeler yapılabilir
Burun estetiğinin sonucundan memnun kalınmazsa ne yapılabilir
Burun estetiği ameliyatından sonra tampon konması şart mı

Burun estetiğinin başarısında hangi faktörler önemlidir

Meme büyütme yaptıran biri çocuk emzirebilir mi
Göğüsleri büyütmek için ameliyat dışında yöntemler var mı
Meme büyütme ameliyatından sonra iz kalır mı
Meme büyütme ameliyatında meme nasıl büyütülür
Meme büyütme ameliyatı hangi durumlarda yapılır
Meme büyütmede kullanılan silikonun zararları var mı

Meme büyütme zor bir ameliyat mı
Meme büyütme sonrasında memede hissizlik olur mu

Meme büyütme ameliyatından sonra hasta neler yaşar
Meme büyütme ameliyatında sonuç beğenilmezse ne yapılabilir
Meme küçültme ameliyatı sırasında hasta neler yaşar

Meme küçültme ameliyatı hangi durumlarda yapılır

Göğüsleri küçültmek için operasyon haricinde yöntemler var mı?
Meme küçültme ameliyatında hangi teknikler uygulanır

Meme küçültme yaptıran biri çocuk emzirebilir mi?
Meme küçültme ameliyatı sonrasında memede hissizlik olur mu?
Meme küçültme ameliyatı öncesinde hazırlık gerekiyor mu?
Meme küçültme riskli bir ameliyat mı?

Meme küçültme ameliyatından sonra iz kalır mı?
Meme küçültme ameliyatından sonra meme yeniden büyüyebilir mi?
Meme küçültme ameliyatını herkes yaptırabilir mi?
Meme küçültme sonrasında hasta günlük hayatına ne zaman dönebilir?
Liposuction ile vücudun hangi bölgelerinden yağ alınabilir?
Liposuction nedir?

Liposuction ameliyatı esnasında hasta neler yaşar?

Liposuction'dan sonra tekrar yağlanma veya sarkma olur mu?
Liposuction bir zayıflama yöntemi midir?
Liposuction ameliyatında hangi teknikler kullanılır?
Liposuction riskli bir ameliyat mı?

Liposuction sonrasında iz veya deformasyon kalır mı?
Liposuction operasyonu sonrasında neler yaşanır?

Liposuction ameliyatını mutlaka plastik cerrah mı yapmalı?
Plastic Surgery (English)
Plastic Surgery of Nose (Rhinoplasty)
Hair seeding without sewing
Whom the operation of migraine is convenient for

Skin Rejuvenate
The principal of surgical treatment
What determines the price of botox

The wrong opinions about Botox that I heard the most
Botox Applications
Belly tightening surgery (Abdominoplasty)
Endoscopic forehead streching and temporal lifting operation
Eyebrows lifting endoscopic and hanger techniques
Classical face streching surgery
Belly tightening surgery (abdominoplaty)
The ladle ear surgery (otoplasty)
Arm Lift Surgery (brachioplasty)
Breast Reduction Surgery (reduction mammaplasty)
Breast augmentation surgery
breast lifting
astic surgery of breast lifting
Cheek and eyebrow lifting surgeries
Endos
copic middle face surgery
Endoscopic middle face surgery cheek lifting
Jaw and cheekbone prosthesis

Liposuction (fat extracting surgery)
The breast growth of the men (gynecomastia)
The eyelids (blepharoplasty)
Plastic surgery of eyelids (blepharoplasty)
Hip shaping
The surgical treatment of alopecia
Plastic Surgery (Germany)
Nasenkorrektur (Rhinoplastik)
Haare Anpflanzen ohne Nähen
Für wen ist ein migrän operation geeignet

Das Prinzip der chirurgische Behandlung

Botox preise was bestimmt die botox preis

Die Informationen über Botox
Die Botox Anwendungen
Die Bauchspannung Operation(Abdominoplasty)
Hüfte Gestaltung Operationen
Die Augenbraue Korrigierung(Hoch heben)
Die Haarverpflanzung Methode

Stirnspannung und die Schläfe hochheben Operationen(Front Lift)
Klassiche Gesichtspannung Operation(Facelift)
Hänge Ärmen(Arm Lift)
Das Kinn Operation

Liposuction (Fettabsaugen Operation)

Das Kinn und der Backenknochen Protesie

Die Brustvergrösserung bei den Männern(Gynecomastia)
Endoskopic gesichtchirurgie das augenlid (Blepharoplasty)

Die wange und wange hoccheben Operation

Das Augenlid Operation(Blepharoplasty)
Endoskopic wange hochheben

ömer dedi ki...

Şu mubarek Ramazan ayının ilk gününd ebu hastalığı geçieren herkese acil şifalar dileğiyle Allah tan.

bu gün 15 gün oldu ben yüz felci olalı
kulak urun boğaza gittim ve prednol kullandım 10 gün sonra doktor film istedi ve ilacı kesti ama dah çektirmedim ailede çevrede herkese Nörolog diye tutturdu ve bende bugün nörloga gidiyorum. yazdıkalrınıza bakılırsa prednol kullanmaya devam etmek lazım ama ben 4 gündür kullanmıyorum.

sol kaşım hal çok az hareket ediyor duağım çekiyor konuşurken gözümün yaaşrması durdu tamamen. yüzümde belirgin bir sakinleşme ve hareket var ama bekliyoruz hayırlısı.

şunu biliyorum gece kulağım ağrıdı kalktım açık kapıyı kapattım cereyan olur diye kapattıktan sonrada yüzüm terlemey geçmiş ve kalktım yüüzmü yıkarken tükürdüm ağzım eğriliyor..
şunu diyecğeim bu iş kulakla epey alakalı dikkat etmek gerek çok

Allah tekrar herkese acil şifa versin
hoşcakalınız

ömer dedi ki...

herkese Allah tan acil şifalar duasıyla tekrar yazıyorum bazı gelişmleri

bugün 19 gün oldu aşağı yukarı yaklaşık son 3 gündür hızlı bir iyileşme yaşıyorum.. 1 hafta önce kulak burun boğaz dışında norlojiyede gittik yanı şeyler ve aynı ilaçları söyledi kulak burun boğaz doktorumun prednol ü 3 gün 6 adet 3 gün 5 3 gün 4 adet yazmasını eleştirdi biraz fazla buldu kula burun boğaz cı doktorun istediği filmlerden emg nin şuan gereksiz olduğunu bu hastalığın geçmesi için beklemem gerektiğini söledi iyileşme görülmez se film çekip bakmak gerektiğini sölediii ben ilaç içme konusnda ısrar ettim prednol ama epey yan etkisi de var dedii
ona rağmen yazdırdım ama kullanmadım

msj yöntemleri üzerine düşündük hepp
ablam dini kitaptan zeytin yağı ve karabiber karşımı yaptı ısıtarak onunla msj yapıyorumm çünkü kuru msj olmuyor yüzdeki sinirleir geriyor ağrı yapıyorr
en son bunu güneş karşında yapma fikri geldi aklıam 3 gündür güneşe yüzümü tutup bu zeytinyağı karışımı ile msj yapıyorım epey iyi geldi diyebilirimm tabi tavsiye ederimm...

sol alnım da kırşma var azda olsaa dudağım ise pey iyileştii

tabibu arada inancım gereği baız şeylere sıkı sarıldım tövbe duaları ve şifa dualrı okuyorumm namaz kılıyorummm
inşallah hep berabe riyi olacağaız

LALE MH dedi ki...

HER$EY KULAK AGRISINLA BASLADI!!
Birgün karnim cok acdi yemek yerken agzimda tad olmadina anladim ne yediysem bozuldunu zanetip cöpe attim.Ertesi Gün i$ yerinde kulaklarim bir duyordu bi duymuyordu ses gelip gidiyordu gene CIDDI almadim!! 3.Gün sabah kalkdigimda sag yanagimda üyü$üklük hissedim galiba yeni kalkdigim icin üyü$müs olabilir diye zanettim gine CIDDI almadim!! I$e gitmek icin hazirlaniyordum kahvalti yaparken ne agzima aldiysam dudaklarimdan yere dü$üyordu su iciyordum su dudaklarimin kenarindan akiyordu gene CIDDI almadim!! IS arkadaSim Semraabla beni evin önünden aldi i$e gidicektik arbanin icinde gülü$üyorduk birden gözümden tuaflik hissedim arbanin aynasindan baktigimda gözlerime inanamadim sag gözüm okadar cok acikdiki kendimden korkdum i$de CIDDI aldim an o andi hemen ambulansa telefon ettim bana dedilerki felc gecirebilirsiniz hemen hastaneye gelmek zorundasiniz. Kendimden gecdim hüngür hüngür agliyordum. hastanedeyken telefon nrmi istediler ve nrayi verirken zorlandim agzim kaymi$di ve gercekten yüzfelci kecirdigimi o an anladim. Hatanede kalmak zorundaydim, cok $ansliydim cünkü hemen kortizon tedavisine ba$ladilar 10günlük bir tedaviydi.Evet SEvgili Sevilay seni cok iyi anliyorum kortizon malisef kilo aldiriyor ama ile$mek daha cok önemliydi! $ansliyim dedim cünkü eyer bir gün daha gec kalsaydim belki biraz zor düzelirdim.Eyer cabuk düzelmek istioyrsaniz hemen Kortizon tedavisine ba$layin. $imdide beni bu hastaliktan cabuk kurtaran doktorlarima cok te$ekkkür ederim bide aileme arkada$larima beni hic yalniz birakmadilar bana güven verdiler! Allahima binlerce $ükürler olsunki iyile$dim biraz gözümde var oda yorgun oldugum zaman fark ediliyor ama eminimki buda gecicek be$ ay sürerbilirmiS tamamen igle$mesi icin ama bu kadarinada $ükür. BU hastaligi gecirmi$ olan Arkada$lara gecmis olsun diyorum...

filiz dedi ki...

Canım benim annemde dz geçirdi yüz felcci kortizon verdiler ve günde 4 hapla başlıycak 4gün içecek 1 e kadar düşürcek.Ama çok uyku yaptı anneme anlamıyoz gözünü açamıo..herkese geçmiş olsun..

LALE mh dedi ki...

slm FILIZ bence hastanede yatsin bakim altinda olur bende ilk önce hastanede yatmak istemedim. Ama anladimki benim icin daha iyi olucakdi, ben 11 gün kaldim hastandede bu bir terapiydi ben hergün 80g kortizon aliyordum kortizondan haric 500ml serum yiyordum.Nerdeyse iki ay oldu ve hic birseyim kalmadi benimde gözüm cok acikdi kör olma ihtamali vardi annen yalanci yas yani göz damlasi kulansin ve gözünü cok iyi korusun. Cok üzüldüm gercekten onun halini cok iyi anliyorum. benim haytigim hastane cok iyi bir hastaneydi Cok iyi bakiyorlardi, cünkü felc gecirmek gercekten kolay birsey degil ciddi almak gerek . bence kortizon haplari hemen gecirmez damardan verilmesi gerekioyr igle$mesi daha cok uzun sürmemesi icin. ve ayrica doktordan
yüzterapisi istesin. Bana hemen verdiler. ANNENE COK GECMIS OLSUN ELLERINDEN ÖPERIM tabiki sizede...

Adsız dedi ki...

ben beyin amelyatı oldum yüz sinirimi kesmişler kalıcı felc oldu yüzüm 21 yasındayım siz allaha dua edin benim dualarım nafile

vildan dedi ki...

hepinize geçmişolsun zor ve ciddibir hastalık bende geçirdim sizlere zararsız ve denediğim içinde faydalı olduğunu söyleyebileceğim kantoron yağını tavsiye edeceğim tüm doktor tedavisi bittikten sonra yüze masaj yapın zaten yüz egzersizlerini hiç bırakmayın sevgiler

Adsız dedi ki...

slm ben 24 yaşındayım ve inanın dokuz defa yüz felci geçirdim bunu benden iyi kimse bilemez çok ama çok zor bir durum ben alıştım artık ve ben yedincisinde ameliyat geçirdim tam sekiz saat sürdü ve ben bu yedinci yüz felciyle yedi ay savaş verdim elektrik verdiler herşeyi yaptılar en son ameliyet oldum ve ameliyattan sonra bir hafta içerisinde geçti ama yine geçirdim bu sefer sağ taraftan geçirdim daha önce sol taraftaydı daha yeni geçiyor en sonuncusugerçekten zor ama şanslıyım süper bir doktorum var arkadaşlar hiç birşeyi takmayın gerçekten deymiyor ben alıştım tat almat-yınca aklıma yüz felci geliyor artık kulak ağrısında her şeyde allah hepimizin yardımcısı olsun hepinize geçmiş olsun....

LALE MH dedi ki...

SELAM ARKADA$LAR! BEN BIRKAC KERE BURAYA YORUMUMU YAZMI$DIM BENDE 24 YA$IMDA YÜZFELCI KECIRMI$DIM TAM BIR SENE ÖNCE. $IMDI HER$EY YOLUNDA IGLE$DIM. SIZLERE TAVSIYELERIMI EKSIK ETMEDIM KORTIZON COK ÖNEMLI YÜZ MASAJI COK ÖNEMLI EYER DOKTORUNUZ IYISE KUR ISTEYIN DINLENMEK COK ÖNEMLI. BEN GITTIM COK GÜZEL GECDI GÜNDEN GÜNE IGLE$DIGIMI GÖRMEK BENI COK MUTLU ETTI AMA TABIKI ZAMAN COK ÖNEMLI BENDEDE NERDEYSE 9 AY SÜRDÜ. DUALARINIZI EKSIK ETMEYIN HERZAMAN HALINIZE $ÜKREDIN KUR DAKI HASTALARI GÖRSEYDINIZ COK ÜZÜLÜRDÜNÜZ ONLARI GÖRDÜKTEN SORNA BEN HALIME COK $ÜKRETTIM. BENDE SADECE COK STRESS OLUNCA SAG GÖZÜMDE TITRE$ME OLUYOR AMA DEDIGIM GIBI BUNADA $ÜKÜR! ARTIK LALE TEKRAR CANLANDI!! TEKRAR HERKEZE GECMI$ OLSUN KENDINIZE COK IYI BAKIN DAHA YOLUN BA$INDAYIZ COK GENCIZ BU HAYATI DAHA COK GÜZEL YA$AMALIYIZ ! ALLAHTAN HERKEZE $IFAAA!!

Adsız dedi ki...

I found this site using [url=http://google.com]google.com[/url] And i want to thank you for your work. You have done really very good site. Great work, great site! Thank you!

Sorry for offtopic

Adsız dedi ki...

Ben istanbul 'dan Mehmet 4 gün kadar önce tad alamama gibi bir durumum vardı önemsemedim, kulak arkası ense yanlarımda ağrılar vardı bilgisayar başında oturmaktandır diyerek önemsemedim. Ve bir gün uykudan kalktığımda yüzümde bir hissizlik hissediyorum aynaya baktığımda, yüzümün sol tarafı hareketsiz duruyordu kaş çatamıyordum güldüğümde sol tarafa hiç bir şekilde dudaklarım açılmıyordu.. Gözlerimde de aşırı derece yanma vardı doktora gittiğimde Prednol, Asiviral, Protonex ve Benexol isimli ilaçları aldım.. Konuyu internet üzerinde araştırınca bu hastalığın bu kadar çok kişi tarafından yaşanmış ve atlatılmış olması garip gelecek ama içimdeki umutsuzluğu kırmanın yanında sevindirdi. Prednol ile ilgili ; Arkadaşlar bu ilaç kilonuzla doğru orantılı, örneğin ; Prendol 16 mg bir ilaç 64 kiloysanız x4 olarak uygulanıyor. Sağlığıma kavuşur muyum bilmiyorum ama Pazartesi günü BT sonuçları ve incelenmesi için hastaneye gidiyorum. Allah herkeze acil şifalar versin..


Bu hastalıktan müzdarip olan arkadaşlar fikir alışverişinde bulunmak isterlerse ; FollowTheCaptain@hotmail.com

Adsız dedi ki...

Herkese selam ben Metin İstanbuldan ben de bu yüz felcinin kurbanı oldum 18 Mart 2009 da çok kötüydüm ama sonra azaldı bayağı ki ilk olduğumda da ağzımda aşaırı bir kayma olamdı ama yiyecek yiyemedim 15 mart 2009 da ensemde ağrı hissettim sol tarafım hala felçli ama çok az etkisi kaldı 4 ağustos 2009 da ayağımı kırınca gerçi ufak kırlma tedavim aksadı yüz felci için fiizk tedavisine gidiyordum ama bir sürelik aksadı yıl oldu 2010 şimdi ne yapmam laızm bilmiyorum sol kaşım hala kalkmıyorum ve sırıtarak gülemiyorum ağzımın sol tarafı gülünce hareket etmiyor dişlerim gözükmüyor.... tekrardan fizik tedaviyemi gitsem yoksa benexol e devammı etsewm bilmiyorum 2009 da Prednol kullanmıştım kortizon tam 3ay sürdü bayağı iyi geldi ilk olarak üşütmeyle başladı benimki 15 mart 2009 daünv de sunumuk vardı hiç uyumadan gittim okula ve sabahuın 4 ünde soğuktu ahva saçıma da sprey sıkmıştım sanırım bunlar etken etti bir de dedemin ölüyle ani şok da acaba yüz felcine neden olmuş olabilirmi bilmiyorum işte bunlardan dolayı yüz felci oldum inşallah herkes atlatır ben de atlatırım umarım.

funda polat dedi ki...

merhaba bende 5 kez yüz felci geçirdim.artık bundan kurtulmak istiyorum.sayfanızda 9kez yüz felci geçiren bir arkadaş vardı. ona ulaşmak istiyorum. e-mailim fundapolat27@hotmail.com.sağolun

feridun özgültekin dedi ki...

feridun özgültekin:bende bu rahatsizligi yasadim,cok sükür 4-5 hafta sonra %95 gecti,bu arada muntazaman ilaclarimi kullandim.herkeze acil sifalar dilerim.